Praca

Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowiska:

 

PRACOWNIK PRAWA PRACY

PRACA STACJONARNA W BIELSKU-BIAŁEJ

Wymagania:

  • Biegła znajomość przepisów prawa pracy i prowadzenia dokumentacji kadrowej;
  • Wykształcenie min. średnie z maturą;
  • Praktyczna znajomość Pakietu MS Office;
  • Dokładność i dobra organizacja czasu pracy;
  • Komunikatywność i predyspozycja pracy w zespole;
  • Silna motywacja do pracy i pozyskiwania nowej wiedzy.

Obowiązki:

  • Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi Klienta;
  • Tworzenie regulaminów pracy, regulaminów wynagradzania, obwieszczeń w zakresie systemu, rozkładu i okresu rozliczeniowego czasu pracy  a także dokumentacji kadrowej dla klientów;
  • Doradztwo z zakresu prawa pracy;
  • Wykonywanie audytów akt osobowych pracowników Klienta;
  • Stała aktualizacja wiedzy z zakresu przepisów niezbędnych do prawidłowej realizacji usług.

Zapewniamy:

  • Umowę o pracę na pełen etat w nowoczesnej i rozwojowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach 7:00 – 15:00;
  • Cykliczne szkolenia i wsparcie merytoryczne;
  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole;
  • Przyjazną atmosferę pracy;
  • Możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego na życie oraz karty FitProfit.

PRACOWNIK BIUROWY / KOORDYNATOR

PRACA STACJONARNA W BIELSKU-BIAŁEJ

 

Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu i spełniasz podane kryteria – aplikuj!

Twoje codzienne obowiązki:

  • Przygotowywanie oraz weryfikacja umów sprzedażowych;
  • Przygotowywanie aneksów oraz cesji do w/w Umów;
  • Kontakt z Klientami – zgodnie z obowiązującymi w Firmie standardami;
  • Redagowanie pism;
  • Przygotowywanie zestawień oraz raportów (Excel);
  • Szeroka współpraca z innymi działami Firmy w zakresie koniecznym do kompleksowej obsługi Klienta;
  • Nadzorowanie obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja.

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie z maturą;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, Office – bezwzględnie Excel i Word);
  • Doświadczenie w kontakcie z Klientem Biznesowym;
  • Umiejętność redagowania pism, swoboda pisania;
  • Dobra organizacja czasu pracy oraz dokładność;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Silna motywacja do pracy i pozyskiwania nowej wiedzy;
  • Optymizm, samodzielność i umiejętność pracy w zespole;
  • Zdolność logicznego myślenia oraz kreatywność.

Firma oferuje:

  • Stabilną pracę w nowoczesnej i rozwojowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Umowę o pracę na pełen etat;
  • Stałą pensję;
  • Pracę od poniedziałku do piątku;
  • Stanowisko biurowe, niezwiązane z call center ani sprzedażą bezpośrednią;
  • Przyjazną atmosferę pracy;
  • Dofinansowanie kart sportowych.

Proces rekrutacyjny:

  • Etap 1. Spotkanie indywidualne z Kierownikiem Działu – rozmowa;
  • Etap 2. Spotkanie indywidualne lub grupowe z Kierownikiem Działu – test (z zakresu opisanego w obowiązkach).

UWAGA: oba etapy rekrutacji mogą odbyć się jednego dnia

 

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI


PRACA STACJONARNA W BIELSKU-BIAŁEJ

Zakres obowiązków

  • Samodzielne planowanie i prowadzenie procesów rekrutacyjnych zgodnie z potrzebami organizacji,
  • Planowanie i koordynowanie procesów wdrożenia nowo zatrudnionych pracowników,
  • Koordynowanie procesu ocen pracowniczych wraz z przeprowadzaniem analiz i proponowaniem działań rozwojowych,
  • Redagowanie i umieszczanie ogłoszenie na portalach internetowych,
  • Przygotowywanie raportów, analiz, sprawozdań i zestawień z zakresu HR,
  • Przygotowanie i aktualizacja opisów stanowisk,
  • Budowanie partnerskiej współpracy z kadrą menedżerską,
  • Dostarczanie narzędzi i rozwiązań z obszaru HR,
  • Przeprowadzanie badań poziomu zaangażowania i satysfakcji pracowników, analiza wyników, warsztaty z pracownikami, jako narzędzie wprowadzania działań korygujących.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych, w tym pozyskiwaniu pasywnych kandydatów za pośrednictwem sieci społecznościowych i sieci kontaktów branżowych,
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • Otwartość na zmiany, silne ukierunkowanie na cel i inicjatywę,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego,
  • Praktyczna znajomość zagadnień z obszaru miękkiego HR,
  • Doświadczenie we wdrażaniu różnorodnych narzędzi HR,
  • Znajomość przepisów prawa pracy,
  • Wysokie umiejętności pracy w zespole, komunikacji, budowania relacji i rozwiązywania problemów.

Oferujemy

  • Umowę o pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie na podstawie umowy o pracę,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego,
  • Stabilną formę zatrudnienia w postaci umowy o pracę,
  • Wynagrodzenie odpowiadające kwalifikacjom i osiągniętym wynikom,
  • Szkolenia w zależności od potrzeb,
  • Możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego na życie oraz karty FitProfit.

Oferty zawierające życiorys zawodowy (mile widziane zdjęcie), list motywacyjny, prosimy kierować na adres e-mail: rekrutacja1@ocrk.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę OCRK Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dawniej OCRK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.) z siedzibą w Bielsku – Białej przy ul. Karpacka 24/U2c, dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego oraz kolejnych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania”.

PRACOWNIK BIUROWY

PRACA STACJONARNA W BIELSKU-BIAŁEJ

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub średnie;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
  • Silna motywacja do pracy i samodzielność w działaniu;
  • Umiejętność pracy w zespole, wysokie zdolności interpersonalne;
  • Umiejętność szybkiego uczenia się oraz analitycznego myślenia;
  • Doświadczenie w pracy z klientem.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w analizie lub rozliczaniu czasu pracy kierowców;
  • Znajomość zagadnień dotyczących czasu pracy kierowców.

Obowiązki:

  • Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi Klienta w zakresie usług świadczonych przez OCRK;
  • Wprowadzanie i analizowanie danych;
  • Rozliczanie czasu pracy kierowców;
  • Praca na programie 4Trans;
  • Stała aktualizacja wiedzy z zakresu przepisów niezbędnych do prawidłowej realizacji usług;
  • Aktywne uczestnictwo w szkoleniach i podnoszenie swoich kwalifikacji.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę w renomowanej, prężnie rozwijającej się firmie;
  • Cykliczne szkolenia merytoryczne;
  • Pracę jednozmianową od poniedziałku do piątku;
  • Możliwość awansu w strukturach firmy;
  • Jasną ścieżkę kariery;
  • Pracę w młodym i kompetentnym zespole;
  • Możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego na życie oraz karty FitProfit.

Aplikacje spontaniczne prosimy przesyłać na adres biuro@ocrk.pl z dopiskiem:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę OCRK Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dawniej OCRK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.) z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Karpacka 24/U2c, dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego oraz kolejnych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania”.